Bekijk hier onder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Gebruik dan het informatie formulier hieronder.
Een groot deel van ons assortiment staat in onze showroom in Winkel. Wil je zeker weten of het in de showroom staat? Mail dan even naar [email protected] of bel naar 0224-850926
De meeste grote artikelen worden voor u besteld en later uitgeleverd, maar bij de kleinere artikelen is het vaak mogelijk om deze gelijk mee te nemen als het op voorraad is uiteraard.
Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je bestelling kun je ervoor kiezen deze af te halen bij onze showroom in Winkel. Zodra het bestelde artikel bij ons klaar ligt, sturen we je een mail en ben je van harte welkom om deze te komen afhalen.
Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:30 uur
Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur
Bij elk artikel op onze website vind je de verwachte levertijd vermeld. De genoemde levertijd is altijd onder voorbehoud.
Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar [email protected] met vermelding van je ordernummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.